לוגו של חברת קלימקס נדלן

קניית קרקע בקריית אתא

תוכן עניינים

על אף, שלכאורה, קריית אתא נראית “מפוזרת” יותר מבחינת ריכוזי האוכלוסייה שבה מערים אחרות, מסתבר, שדווקא נקודה זו משחקת לטובתה, בכל הנוגע להתפתחותה העירונית. רחובה הראשי של העיר, המהווה גרעין דיור מוצק וותיק למדי, ומאידך, שכונותיה החדשות והמרוחקות יותר (ה”גבעות”) משאירים ביניהם לא מעט מרחב ל-62,000 התושבים הנוכחיים של העיר, לגדול, בהתאם לתחזיות תכנית המתאר של העיר (אשר אושרה ב-2016), ולהגיע, בשנת 2035, ל-194,000 תושבים ולכ-65,000 יח”ד.

קריית אתא מתפתחת!

חייבים להודות, כי על אף התאוצה וההתפתחות הנראות והמורגשות כיום בעיר, המדובר בתחזיות שנראות אופטימיות, פנטסטיות ואפילו דמיוניות מידי, לא?

ובכן, לא ממש, שכן, כבר כיום, אנחנו יכולים לראות את הבסיס לכך, בין אם בזכות אלפי יח”ד חדשות אותן מתכננת הוותמ”ל (הוועדה לתכנון מתחמים מיוחדים לדיור) לבנות על פי תוכנית תמ”ל 1025 (הכוללת בניית עיר-שכונה הכוללת 11,000 יחידות דיור ולא מעט מ”ר של של שטחים במוקדשים לתעסוקה, למלאכה ולמסחר על האדמות שמדרום לקריית אתא) ובין אם בזכות תוכניות אחרות, כדוגמת תוכנית מערב קריית אתא כ/450 ב’ (שכוללת את הקמתם של פארק, שכ’ מגורים בת 6000 יח”ד ומרכז מסחרי / עסקי / משרדי על שטח 22,000 מ”ר).

את הרוח הגבית להתפתחות העיר, מעניקה, בין השאר, הוועדה המקומית, שבניגוד לוועדות המקומיות האחרות, נחשבת כנוחה להשפעה וידידותית באופן מיוחד ליזמים, וזאת, מתוך ראיית טובתה של העיר.

האם קניית קרקע בקריית אתא משתלמת?

כפי שבוודאי הבנתם מקריאת הכתוב עד כה, דברים, בהחלט זזים בקריית אתא – העיר הופכת לצעירה יותר מבחינת האוכלוסייה שבה, הן בזכות קליטת עליה והן בזכות זוגות ומשפחות צעירות שמגיעות אליה ומקימות בה את ביתם. העיר הופכת לנגישה יותר, בזכות מרכזית המפרץ וצירי התחבורה הציבורית הראשיים העוברים בסמוך לה. וגם להתפתחותו של ציר שד’ ההסתדרות (המתחיל בצ’ק פוסט וחוצה את הקריות) לכל אורכו ועיבויו באמצעות אזורי מסחר ותעסוקה, יש חלק לא מבוטל בתאוצת ההתפתחות שצוברת בימים אלה העיר קריית אתא.

מדוע אנחנו מספרים לכם את כל זה?

פשוט, משום שהסוד מאחורי כל השקעה טובה, טמון ביכולת לזהות כבר בשלב מוקדם את הפוטנציאל הטמון באזור מסוים, ולנצל אותו, עוד בטרם יגלו אותו המשקיעים האחרים, יעוטו ויעלו את מחירו בשל הביקוש הגובר להיצע מוגבל.

כך שאם, בשלב זה או אחר, עברה בראשכם המחשבה על קניית קרקע בקריית אתא (בין אם למגוריכם ובין אם כהשקעה מניבה), עכשיו הוא הזמן הנכון ביותר לעשות זאת. כאמור, רצוי להזדרז ולעשות זאת, לפני שהמשקיעים ה”כבדים” יופיעו וישנו את מאזן כוחות הנדל”ן באזור קריית אתא לטובתם!

כתבות נוספות

תמא 70
מחירי הנדלן בישראל
משרד נדלן
איך להגיע לדירה הנחשקת באמצעות רכישת קרקע לבנייה רוויה ובכמה שלבים בודדים?

פרויקטים Premium בשיווק

נוף הירקון דרך הים הוד השרון
מתחם בגדרה
פרויקט שביל התפוזים – SOLD OUT
תמ”א 70 בראשון לציון
פרויקט מערב קרית אתא
סובב הדסה עין כרם ירושלים – SOLD OUT
פרויקט הר 1202 הוד השרון – SOLD OUT
עיר ימים חדרה
פרויקט ח-500 חולון – SOLD OUT

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן