לוגו של חברת קלימקס נדלן

רובע הים חדרה

תוכן עניינים

רובע הים חדרה – כל מה שרציתם לדעת ולא היה לכם את מי לשאול!

עיר ימים חדרה

באופן טבעי, תנופת הבניה הסוחפת את ישראל מגיעה לכל מקום ואזור בה, כולל לעיר, שעד לפני שנים נחשבה למנומנמת ולבורגנית למדי – חדרה. את השפעותיה ניתן לראות בלא מעט מקומות בעיר, בין השאר, בפרויקט שנחשב כיום לפרויקט הדגל של העיר – רובע הים חדרה, בין השאר, לא מעט בזכות הגופים העומדים מאחורי יוזמת הקמת הפרויקט.

רובע הים חדרה – מעט רקע על נסיבות הפרויקט

פרויקט רובע הים חדרה מוקם, בימים אלו ממש, ביוזמתה ובעידודה של העירייה בחדרה ומתוך שיתוף פעולה צמוד מצד משרד התיירות הישראלי, וזאת, כשהמטרה המוצהרת הנמצאת מאחורי הפרויקט הינה מיצוב העיר כעיר תיירות וקיט משמעותית בנוף תיירות הפנים והחוץ של ישראל.

רובע הים חדרה – מה היקפו של הפרויקט?

פרויקט רובע הים חדרה עתיד לכלול מספר שכונות מגורים שהיקף יחידות הדיור בהן עתיד להגיע לכדי 10,000 דירות. בנוסף, עם סיומו, עתיד הפרויקט לכלול קומפלקסים שמטרתם תיירות ונופש, שיכילו כ-1,400 חדרי מלון ואירוח בקו הראשון לים (נוף, בריזה וגישה לים – אין שילוב מוצלח יותר מכך לתיירות), עוד עתיד הפרויקט להכיל כ-1,200 דונם שיוקצו לפארקים (ריאות ירוקות) ולטיילת החוף, כמו גם למבני ציבור ומרכזי מסחר מקומיים ואזוריים.

היכן ממוקמת עיר ימים חדרה?

הפרויקט עתיד להיבנות באחד השטחים שנחשב כאחד מעתודות הקרקע האחרונות של העיר. תוכנית הפרויקט נהנית ממיקומה האידיאלי מכל ההיבטים – הן מבחינת מיקומן של הקרקעות בסמוך לאחת מרצועות החוף הנחשבות ליפות בישראל, מצד אחד, ומצד שני – ממיקומן של קרקעות פרויקט רובע הים חדרה בקרבת כבישים מרכזיים כדוגמת הכבישים 2, 4, 6 והכביש החדש – 9. מיקומו של הרובע בצפון – מערב חדרה במרחב שבין שכונת גבעת אולגה (כגבול הדרומי) לבין מתווה נחל חדרה (כגבולו הצפוני של שטח פרויקט עיר ימים חדרה).

מהן מטרותיו של פרויקט עיר ימים חדרה?

למימוש תוכנית פרויקט רובע הים חדרה לא מעט מטרות ויתרונות:

  • פרויקט עיר ימים חדרה עתיד, בהדרגה, להפוך את העיר לאחת מהערים החזקות והמובילות בישראל.
  • הפרויקט, עתיד, במצטבר, במהלך השנים, להגדיל את אוכלוסיית העיר חדרה ב כ- 80,000 תושבים נוספים, על אלה הקיימים כיום.
  • תכנונו האורבני הקפדני, כמו גם ההשקעות בפיתוח רצועת החוף שבאזור ובתשתיות המקומיות, עתידים למשוך לעיר אוכלוסייה איכותית נוספת, אשר, כבר כיום, סימנה לעצמה את העיר כיעד אטרקטיבי, הן מבחינת המגורים והן מבחינת ההשקעות בנדל”ן למגורים, למסחר או לתעשייה.
  • פיתוח רובע הים חדרה יאפשר, כבר בעתיד הנראה לעין, לאוכלוסיית העיר ליהנות ממגורים בפרויקט מגוון מבחינת אפשרויות הדיור השונות שבו, פרויקט הנחשב כאיכותי וכמודרני.
  • תכנונו של פרויקט עיר ימים חדרה פותח בפני הגרים בו את הנגישות המיידית וזמינות לרצועת חוף נכבדה, כמו גם לשטחי הפארקים הירוקים, לנחל ולגנים רחבי ידיים.
  • תוכנית רובע הים חדרה נבחרה כפיילוט מסוגו למדיניות העוסקת בתכנון שכונות ירוקות. במסגרתה של תוכנית עיר ימים חדרה נבחנת לעומקה, גישת בבינוי בר הקיימא, ובתוכנית משולבות מערכות התשתית החכמות, עניין שהופך אותה לעוד יותר ייחודית מאשר ניתן לזהות במבט הראשון.

ישנם לא מעט דברים שראוי לדעת על הפרויקט הזה, על מנת שלא לפספס את ההזדמנות לרכוש נכס נדל”ן בו, בין אם אתם מתכוונים לגור בעיר חדרה עם משפחתכם ובין אם אתם רוכשים את הנכס לצרכי השקעה לעתיד הקרוב או הרחוק יותר!

 

רוצים לקבל פרטים נוספים על פרויקט? מלאו פרטים או התקשרו ומיד נענה!

מיקומו של הפרויקט באזור צפון – מערב חדרה במרחב שבין שכונת גבעת אולגה (כגבולו הדרומי של הפרויקט) לבין מתווה נחל חדרה (כגבולו הצפוני של שטח הפרויקט).

הפרויקט ממצב את חדרה על המפה, הן מבחינת הפיכתה לעיר גדולה והן מבחינת היותו הפרויקט הראשון מסוגו בארץ של תכנון שכונות ירוקות.

כאמור, ישנם לא מעט גופים שיש להם אינטרס בהצלחתו של הפרויקט, כשהמשמעותיים ביותר בהם הם, כמובן, משרד התיירות הישראלי, עיריית חדרה וגופים העוסקים בתכנון עירוני בר קיימא.

גם רוכשי דירות שיעדיפו שלא לנצלן לצרכי מגורים פיזיים בעיר, עתידיים ליהנות, באופן טבעי, מעליית ערך הנכס שלהם, בשל עליית מחירי הקרקעות שכבר החלה, עם הפצת הידיעה על גיבושו של הפרויקט.

כאן, כבר המדובר בהעדפות האישיות והמשפחתיות שלכם – אם אתם רואים את עצמכם כחלק בלתי נפרד מהמודרניזציה האורבנית המתגבשת כיום בעיר, אתם רוצים להעניק לילדיכם (ולעצמכם) חיים טובים, בריאים ועשירים יותר בתוכן, אתם רוצים לגור ברווחה ובאיכות חיים גבוהה – פרויקט עיר ימים חדרה יכול להציע לכם את כל הדברים הללו (ועוד הרבה יותר). אולם, גם אם אינכם רוצים להעתיק את מקום מגוריכם הנוכחי לחדרה, עדיין תוכלו ליהנות מיתרונותיו של הפרויקט הזה, באמצעות רכישת נכס להשקעה. ערכו של נכס כזה עתיד לעלות, בהתאם להתקדמות הפרויקט ולאכלוס, ולכן, גם כאן, בדומה להזדמנויות השקעה אחרות – המקדימים לזהות את ההזדמנות, יהיו אלו שיקצרו, בסופו של דבר, את הרווחים הגדולים ביותר מהשקעתם!

כתבות נוספות

תמא 70
מחירי הנדלן בישראל
משרד נדלן
איך להגיע לדירה הנחשקת באמצעות רכישת קרקע לבנייה רוויה ובכמה שלבים בודדים?

פרויקטים Premium בשיווק

נוף הירקון דרך הים הוד השרון
מתחם בגדרה
פרויקט שביל התפוזים – SOLD OUT
תמ”א 70 בראשון לציון
פרויקט מערב קרית אתא
סובב הדסה עין כרם ירושלים – SOLD OUT
פרויקט הר 1202 הוד השרון – SOLD OUT
עיר ימים חדרה
פרויקט ח-500 חולון – SOLD OUT

מה מספר הטלפון שלך?

יש לנו את הקרקע הכי מתקדמת בארץ
והיא רגע לפני עליית מחירים!
השאירו פרטים למידע נוסף
דילוג לתוכן